Strategické myslenie, technické zručnosti, správny software, dávka talentu a príjemná komunikácia. To je naša základná výbava pre vaše projekty.
Prípadne ste nás našli cez google search, banerovú reklamu, youtube video ? Možno vás zaujali naše kampane na FB a Instagrame s poctivým remarketingom a prišiel správny čas nás osloviť.
Každopádne, vážime si vašu dôveru a radi sa budeme uchádzať o spoluprácu.
V prvej fáze nám ide o navnímanie vašich potrieb resp. potrieb vašich zákazníkov. Podľa toho vás dokážeme usmerňovať. Spoločnou diskusiou dokážeme optimalizovať naše služby pre vypracovanie cenovej kalkulácie.
Navrhnite spôsob prvého kontaktu, ktorý je pre vás najpohodlnejší… Môžeme si zavolať, prípadne dáme online meet, alebo si dohodneme osobné stretnutie.
Sídlime v Bratislave v časti Nové mesto pri Figare.
OWI CREATIVERebarborová 1/B, 82107 Bratislava
Vo fáze, kedy sa nám podarí získať od vás všetky potrebné informácie, vypracujeme a odošleme cenovú kalkuláciu. Cenová ponuka sa v závislosti na vašej spätnej väzby doladí a prechádzame ku objednávke. Objednávka nám stačí prevažne stručne emailom.
Následne vystavujeme zálohovú faktúru vo výške 50%.
Po jej uhradení si na spoločnom stretnutí zrekapitulujeme vaše požiadavky a dohodneme ďalší postup. V prípade tvorby webu alebo eshopu navrhneme štruktúru a vhodný obsah, kreslíme skicu, z ktorej vzniká wireframe vášho projektu s popisom požiadaviek na dodanie podkladov.
V závislosti od vašich časových možností a náročnosti projektu stanovíme na jednotlivé úlohy termíny. Komplexnú správu projektov nám zastrešuje ERP systém ALLFRED. Každá úloha má okrem popisu prideleného špecialistu aj plánovaný termín.
Projektový manažér s vami pravidelne komunikuje o stave projektu a dohaduje dohaduje termíny na dodávanie podkladov. Usmerňuje vás, aby práca bola čo najefektívnejšia a riadi náš tím. Spravidla raz týždenne máme spoločné osobné alebo online stretnutie, kedy reportujeme hotové úlohy, ladíme pripomienky a preberáme ďalšie etapy projektu.
Vo finále prechádza projekt dôslednou kontrolou. Na rôznych zariadeniach odkrývame drobné nedostatky, ktoré spisujeme a obratom ladíme.
Keď je všetko hotové projekt zálohujeme na Google drive a odovzdávame preberací prtokol. Jeho súčasťou sú všetky potrebné admin prístupy do webu, analytiky, hostingu… , linky na videomanuály, SEO report s odporúčaním na vaše ďalšie aktivity pre lepšie SEO. Sumarizujeme cenu za systémové riešenie a plánované servisy, aby ste mali prehľad o všetkých nákladoch na prevádzku. Po prevzatí preberacieho protokolu vystavujeme doplatkovú faktúru vo výške 50% so splatnosťou 2 týždne.
Kedže projekt už poznáme omnoho lepšie ako na začiatku, dolaďujeme odporúčania na ďalšiu stratégiu v rámci online marketingu.
Tak ako každý klient, aj jeho projekt sa líši v závislosti na jeho charaktere. A práve táto variabilita nás baví a posúva ďalej. Individuálny prístup k vašim potrebám a projektom je pre nás alfou a omegou.
Ak ste sa dočítali až sem, ďakujeme za váš záujem. Neváhajte nás kontaktovať, radi sa budeme uchádzať o spoluprácu.
Tím OWI
Strategické myslenie, technické zručnosti, správny software, dávka talentu a príjemná komunikácia. To je naša základná výbava pre vaše projekty.