Edit Content
pracovný postup
pracovný postup

Dostali ste na nás odporúčanie?

Prípadne ste nás našli cez google search, banerovú reklamu, youtube video ? Možno vás zaujali naše kampane na FBInstagrame s poctivým remarketingom a prišiel správny čas nás osloviť.

Každopádne, vážime si vašu dôveru a radi sa budeme uchádzať o spoluprácu. 

prvý kontakt

Telefonát, online,
osobné stretnutie?

V prvej fáze nám ide o navnímanie vašich potrieb resp. potrieb vašich zákazníkov. Podľa toho vás dokážeme usmerňovať. Spoločnou diskusiou dokážeme optimalizovať naše služby pre vypracovanie cenovej kalkulácie.

Navrhnite spôsob prvého kontaktu, ktorý je pre vás najpohodlnejší… Môžeme si zavolať, prípadne dáme online meet, alebo si dohodneme  osobné stretnutie

navigácia

Ako nás nájdete

Sídlime v Bratislave v časti Nové mesto pri Figare. 

OWI CREATIVE
Sliačska 1D, 831 02 Bratislava
Na rampe nám volajte, otvoríme vám.

overený projekt manažment

Založenie projektu

Vo fáze, kedy sa nám podarí získať od vás všetky potrebné informácie, vypracujeme a odošleme cenovú kalkuláciu.  Cenová ponuka sa v závislosti na vašej spätnej väzby doladí a prechádzame ku objednávke.  Objednávku je možné realizovať online priamo v cenovej ponuke kliknutím na tlačidlo „prijať“.

Následne vystavujeme zálohovú faktúru vo výške 50%. 
Po jej uhradení si na spoločnom stretnutí zrekapitulujeme vaše požiadavky a dohodneme ďalší postup. V prípade tvorby webu alebo eshopu navrhneme štruktúru a vhodný obsah, kreslíme skicu, z ktorej vzniká wireframe vášho projektu s popisom požiadaviek na dodanie podkladov

V závislosti od vašich časových možností a náročnosti projektu stanovíme na jednotlivé úlohy termíny. Komplexnú správu projektov nám zastrešuje platforma MONDAY. Každá úloha má okrem popisu prideleného špecialistu a plánovaný termín. 

spoločné úsilie

Realizácia projektu

Projektový manažér s vami pravidelne komunikuje o stave projektu a dohaduje dohaduje termíny na dodávanie podkladov.  Usmerňuje vás, aby práca bola čo najefektívnejšia a riadi náš tím. Spravidla raz týždenne máme spoločné osobné alebo online stretnutie, kedy reportujeme hotové úlohy, ladíme pripomienky a preberáme ďalšie etapy projektu

dokázali sme to

Ukončenie projektu

Vo finále prechádza projekt dôslednou kontrolou. Na rôznych zariadeniach odkrývame drobné nedostatky, ktoré spisujeme a obratom ladíme.

Keď je všetko hotové projekt zálohujeme na Google drive a odovzdávame klientovi admin prístupy, videomanuály a nastavujeme notifikácie na potrebnú údržbu. Vystavujeme doplatkovú faktúru vo výške 50% so splatnosťou 2 týždne. 

Kedže projekt už poznáme omnoho lepšie ako na začiatku, dolaďujeme odporúčania na ďalšiu stratégiu v rámci online marketingu

Tak ako každý klient, aj jeho projekt sa líši v závislosti na jeho charaktere. A práve táto variabilita nás baví a posúva ďalej. Individuálny prístup k vašim potrebám a projektom je pre nás alfou a omegou. 

Ak ste sa dočítali až sem, ďakujeme za váš záujem. Neváhajte nás kontaktovať, radi sa budeme uchádzať o spoluprácu.

Tím OWI